Klantenservice
Service

Klantenservice

DirectClinics staat voor u klaar.

Home Klantenservice

Heeft u vragen over een afspraak of een onderzoek? Wij helpen u graag verder! U kunt ons telefonisch bereiken op +49 241 4757070 of een e-mail sturen naar info@directclinics.nl.

Informatie over overboekingen

DirectClinics Nederland is een puur privébedrijf in de preventieve geneeskunde en biedt verschillende medische onderzoekspakketten aan, evenals individuele onderzoeken. Diensten die via DirectClinics worden gepland, kunnen daarom alleen op basis van eigen betaling worden uitgevoerd. Overboekingen kunnen door DirectClinics en onze samenwerkende klinieken, praktijken en specialisten niet worden geaccepteerd en dus ook niet via de wettelijke weg worden gefactureerd. De diensten en de respectievelijke prijzen kunt u vinden in onze brochure of op deze website.

Annuleringskosten

Een afspraak maken is een definitieve overeenkomst. Verzoeken tot wijziging accepteren we enkel schriftelijk. Het organiseren van afspraken, het regelen van personeel en het vastleggen van apparatuur zijn taken die we met zorg voor u uitvoeren, maar deze vergen een aanzienlijke hoeveelheid werk en planning. Bij annulering brengen we daarom de volgende kosten in rekening:

- € 90 Standaard annuleringskosten
- 25 % Annulering 2 werkdagen voor de afspraak
- 100 % Bij annulering 1 werkdag voor de afspraak of bij no-show

CD / QR-Code met beeldmateriaal van het onderzoek

Wilt u een extra CD / QR-Code met de beelden van het onderzoek ontvangen? Dan is het mogelijk om een kopie bij ons aan te vragen. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice op +49 241 4757070 of een e-mail te sturen naar info@directclinics.nl.

Vertaling aanvragen

Wilt u uw onderzoeksresultaten ook in het Engels of Nederlands ontvangen? Dat is geen probleem! DirectClinics biedt u de mogelijkheid om uw onderzoeksresultaten te laten vertalen. Houd er rekening mee dat het vertalen van uw resultaten extra kosten met zich meebrengt. U kunt het volledige rapport of een samenvatting van de resultaten van de arts laten vertalen. Standaard worden de vertalingen per e-mail verzonden. Op verzoek kunnen we de documenten ook per post versturen. U kunt eenvoudig een vertaling aanvragen door een e-mail te sturen naar info@directclinics.nl.

Veel gestelde vragen

Heeft u onduidelijkheden of verdere vragen? Dan helpen wij u natuurlijk graag. Heeft u al in de rubriek veel gestelde vragen gekeken? Misschien staat het antwoord op uw vraag er al bij. Als uw vraag niet vermeld staat, neem dan gerust contact met ons op.

Feedback of klacht

Onze klanten staan bij ons op de eerste plaats. Voor, tijdens en na het onderzoek. Wij zouden daarom graag horen hoe u de onderzoeksdag en het contact met DirectClinics heeft ervaren. Voor ons telt niet alleen het onderzoek zelf, maar ook de ervaring ermee. Vanaf het moment dat u voor het eerst contact opneemt met DirectClinics tot het moment dat u de kliniek/praktijk verlaat en de onderzoeksresultaten thuis opnieuw leest. Elke stap telt en wij willen weten hoe u deze stappen heeft ervaren.

Een compliment, een fooi of een klacht. Elke vorm van feedback is voor ons waardevol en wij kunnen deze gebruiken om onze diensten continu te verbeteren. Stuur ons uw feedback graag naar info@directclinics.nl.

We helpen u graag verder.
Ik wil graag mailen
Ik wil graag WhatsAppen Ma - Vrij: 09:00 tot 17:00 uur
Ik wil graag iemand spreken Ma - Vrij: 09:00 tot 17:00 uur